.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برزیل با تمامی افتخاراتش از جام جهانی حذف شد

در این دیدار که در ورزشگاه "نلسون ماندلا" شهر پورت الیزابت برگزار شد، تیم مدعی برزیل با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد تا وداع تلخ از این دوره از مسابقه ها داشته باشد.
تیم ملی فوتبال برزیل عصر جمعه با شکست برابر هلند از دور رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی کنار رفت.
به گزارش ایلنا، در این دیدار که در ورزشگاه "نلسون ماندلا" شهر پورت الیزابت برگزار شد، تیم مدعی برزیل با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد تا وداع تلخ از این دوره از مسابقه ها داشته باشد.
گل های این بازی را "روبینهو" در دقیقه 10 برای تیم برزیل و "فیلپه ملو" هافبک برزیل(گل به خودی) و "وسلی اشنایدر" در دقیقه 68 برای تیم هلند به ثمر رساندند.
"فیلیپه ملو" هافبک تیم برزیل در دقیقه 73 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.
بازیکنان تیم برزیل با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند و توانستند با کنترل میانه میدان، حملاتی را بر روی دروازه هلند طراحی کنند.
تیم برزیل در دقیقه 10 بر روی پاس عمقی "فیلیپه ملو" و ضربه دیدنی روبینو به گل دست یافت تا در آستانه صعود به مرحله نیمه پایانی قرار گیرد.
در نیمه نخست، بازیکنان تهاجمی تیم برزیل (کاکا، لوییس فابیانو و روبینهو ) با جا به جایی های فراوان، فضای لازم را برای گلزنی یکدیگر ایجاد کردند، اما بازیکنان تیم هلند با تفکرات تدافعی وارد زمین شدند و در نهایت نتوانستند مثلث خط حمله برزیلی ها را مهار کنند.
آنان پس از گل تیم برزیل حملاتی را از جناحین بر روی دروازه "جولیو سزار" دروازه بان تیم برزیلی طراحی کردند، اما ضربات "دیرک کویت" و " آرین روبن" بی نتیجه ماند تا نارنجی پوشان هلند با شکست به رختکن بروند.
در نیمه دوم، بازیکنان تیم هلند با سرعت دادن به بازی از تراکم خط میانی زردپوشان برزیل عبور کرده و حملاتی را بر روی دروزاه سزار طراحی کردند.
فشار حملات هلندی ها از جناحین در دقیقه 53 به ثمر نشست، به طوری که سانتر "وسلی اشنایدر" از جناح راست پس از برخورد به سر ملو وارد دروازه تیم برزیل شد تا بازی به تساوی کشیده شود.
پس از این گل، "دونگا" سرمربی تیم برزیل "میشل باستوس" مدافع چپ کم تجربه این تیم را از زمین خارج و " گیلبرتو" را جانشین این تیم کرد تا ضعف این تیم در این منطقه برطرف شود.
حملات نارنجی پوشان از جناحین ادامه یافت تا این که این تیم در دقیقه 68 صاحب یک ضربه کرنر از جناح راست شد که در این صحنه اشنایدر با سر توپ را درون دروازه برزیلی ها جای داد تا پر افتخارترین تیم جهان در آستانه حذف قرار گیرد.
برزیلی ها در 20 دقیقه پایانی، حملات بی محابایی را به سمت دروازه هلند طراحی کردند، اما به دلیل از دست دادن تمرکز خود نتوانستند موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه "مارتن استکه لنبرگ" دروزاه بان هلند ایجاد کنند تا وداع زود هنگامی از جام نوزدهم داشته باشند.
یکی از نکات قابل توجه در این دیدار اعتراض های فراوان نیمکت نشینان برزیل و بازیکنان این تیم به داور ژاپنی بود.
آنان در حالی که در نیمه نخست با یک گل از حریف خود پیشی گرفته بودند، اما بارها به نحوه قضاوت "نیشیمورا" اعتراض کردند تا مشخص شود برزیلی ها در این بازی از نظر روحی و روانی با مشکل روبرو بودند.
"نیشیمورا" ژاپنی با کمک‌ تورو ساگا دیگر هموطن خود و جیئونگ هائه سانگ از کره جنوبی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
خالد الغمدی از عربستان داور چهارم و حسن کامرانی فر از ایران کمک داور ذخیره این بازی بودند.
تیم ملی هلند در مرحله نیمه پایانی این رقابت ها به مصاف برنده تیم های ملی غنا و اروگوئه می رود.
دیدار دو تیم ملی غنا و اروگوئه امشب در ورزشگاه "ساکرسیتی" ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.
تیم های ملی آرژانتین با آلمان و اسپانیا با پاراگوئه فردا (شنبه) دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی 2010 را برگزار خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.